fredag 9. januar 2009

Madame Terror av Jan Guillou


Jeg er så sint for tida. Nå må verden forandre seg! Jeg vil at det skal bli fred i Midt-Østen. Jeg tenker: "Hadde bare palestinerne hatt makt bak sitt rettferdige krav om et fritt Palestina?" Jeg liker ikke terrorbalanse og maktbalanse, men det hadde i hvertfall gjort det vanskeligere for Israel å utøve vold og ta friheten fra palestinerne.

Jeg er ikke særlig militant av meg, heller, men av og til er det fantastisk å lese en bok der de slemme får sitt og det på en genial måte. Kontreadmiral Hamilton er tilbake! Sammen med Mouna, Madame Terror, og andre "gode" krefter legger de planer som er så utrolige og geniale at du holder pusten mens du leser. Du har lov å være hevngjerrig og skadefro. Det kjennes utrolig godt ut. Bli løsningsorientert og kos deg med en skikkelig røverhistorie.

1 kommentar:

  1. Takk for boktipset. Jeg kjenner for øvrig igjen følelsen. :-)

    Skal legge en link til bloggen din fra min.

    SvarSlett